Hejsansvejsan!

Tjenamittbena!

Senaste två veckorna har inte direkt varit de två bästa i mitt liv men idag har varit en bra dag trots allt annat. Jag fick ett oväntat bra resultat på ett prov, temperaturen stod på 26 grader klockan 19.00, UTOMHUS! Jag älskar min nya favvoserie, Suits. Alla borde se den, inga undantag!

Om två veckor anländer min fina familj och det ska bli helt fantastiskt skoj att träffa dem igen. Jag har också råkat beställa en MacBook Air, kände att jag ville unna mig det nu såhär i en vår-present.

Nu ska jag se La Bamba och äta popcorn. Kram


Kommentarer
Postat av: Mami

💜💗💙❤️💚💛
två veckor som kommer att springa iväg...

2014-04-01 @ 06:55:07
Postat av: Paps

Som jag skall shoppa!
Puss

2014-04-01 @ 13:35:00
Postat av: Annika Sandberg

Kör ni förbi Jacksonville innan 20/4 så ring!

2014-04-02 @ 13:04:14
Postat av: Emma side

Suits e såååå bra!!

Kul att familjen kommer :) när är du på svensk mark igen och vart befinner du dig i sommar? :)
Puss och kram

2014-04-02 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0