tjena

Hej bloggen!
Nu sitter jag återigen på den multitråkiga flygplatsen Montgomery, detta betyder dock att bara ett plan bort kommer jag träffa fina familjen Ekelund igen, ÅH SÅ FINT DET SKA BLI!

Senaste veckorna i Troy har varit, iskalla, supersvettiga, mycket plugg, grillkvällar, freternitypartys, filmkvällar och lite ångest över vad för kursval jag ska göra inför hösten.

Som vanligt tycker nog både jag och ni att bilder ger mer än mina välskrivna ord. Blir en galen blandning men bjud till fullo.

Nu ska jag boarda planet för att flyga till varan, härliga MIAMI BEACH. Sol, bad och shopping och förhoppningsvis svinmycket sushi står på schemat de kommande dagarna. Sedan hyr vi bil och rullar mot Troy igen. Familjen ska få uppleva college, till och med bo i samma byggnad som mig. De ska få äta i min matsal och vill de kan de få gå på en lektion eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0