NU

shiiiit, fyra läxor och massor av prov ligger nu framför mig. Hade pop-up-test igår med, två stycken! Idag har jag betat av lite av läxorna och imorgon ska jag ha mitt första PROV. Fick reda på det igår så jag känner mig ganska dödsdömd, men men!
 
Idag har varit första dagen sen jag kom hit som jag faktsikt har öppnat böckerna på riktigt och försökt studera som en redig student. Imorgon  får vi som sagt veta resultatet på min studieteknik. Lite facebook, lite läsning, skriva lite och sen blogga och facebooka lite till. 
 
Hann också med att ta en svinbra bild på mig med.. och vet ni varför jag är så glad på bilden??
JAG SKA ÅKA TILL COSTA RICA OM TVÅ VECKOR!
yeayyyyhaiiiiiiiiaaaaa!
den 7-15 februario åker de tre (evetuellt 4) musketörerna och JAG till Costa Rica för att mysa i djungeln och dricka billig öl en vecka! :) (Det är alltså de halmstadgrabbarna och jag som ska åka)
 
// borde plugga hela kvällen men så kommer inte fallet att bli!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paps

Du verkar ha det jättejobbigt;)
Själv va Hafjell grymt bra som vanligt.
Mats e i Zermatt med Johan å sen bär det snart av till
Bad Gastein. Kramar

2014-01-26 @ 20:49:36
Postat av: Farmor

Ha det Gumman ? ta väl hand om dig!. Kramar

2014-01-26 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0