öhhhh?

- Det finns en bra hemsida på fb man kan köpa böcker och sånt på, jag bjuder in dig till den Anna!
- Åh, tack så mycket! Så slipper jag betala 100000 kr till för mina böcker! :) Tacktack!

Så löd konversationen häromdagen, ja eller nej, vi snackade engelska men jag översatte snacket till svenska här i bloggen. Ja ja i vilket fall så var detta det första jag fick upp som köpförslag när jag kom in på sidan igår. Ska jag bli rädd eller ska jag är detta normalt att sälja på universitets byta, köpa och sälja-sida på facebook. Jag bestämde mig för att byta bort en halväten Ben&Jerry i frysen mot denna fina pickadoll så jag kan känna mig säker mot MördarMUSEN som fortfarande inte gripits..

Så nu kan ni där hemma också vara lugna och inte oroa er mer för min skull.
Tack för alla oroliga mejl och kommentarer som trillat in under natten, men både jag och Chelsea överlevde. TACK!

So long, A

Kommentarer
Postat av: FaFa

Ett skott av den kalibern skickar musen förbi de sälla jaktmarkerna

2014-01-21 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0