upp upp och iväääggg!

Jag tog just ett paus i pluggandet.. hämatde min nytorktumlade tvätt och sen såååå kan man säga att det var tur att en sista lön och lite andra intäkter trillade in på kontot för nu har jag köpt några fler flygbiljtter. Skulle kunna tro att jag samlar på dem. Borde kanske investera i ett privatjet?!
 
Här är en enkel variant av min resrutt för SPRINGBREAK som är andra veckan i mars.
Det blir först en sväng förbi mitt kära NYC för att få träffa min kära syster och min favoritkille som båda kommer till storstaden för en massa MYS!
Sedan tar jag mitt pickochpack och sticker ner till Mexico och Cancun för lite strandfester och kanske lite tempelbesök eller nått. Springbreak i Cancun ska vara något utöver det vanliga har jag hört. Skoj blir det i vilket fall.
 
Och en ring runt Costa Rica så ni vet vart det ligger på karta, eftersom jag ska dit med i början av februari.
 
 
// hon som tror att pengar växer på träd

Kommentarer
Postat av: Åse

Härligt med lite besök!
Få nog skicka med Martin en liten önskelista hehe
Hoppas allt är bra! Kram!

2014-01-30 @ 07:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0