Cancun, Mexico

Hola chicos & chicas!
Que pasa?
 
En vecka av galenskap, Sol i dubbel bemärkelse och fantastiskt sällskap fick avsluta mitt första och kanske sista springbreak. För att ta det hela från början så lämnade jag NYC alldeles för tidigt i tisdags morse. Planet gick raka vägen ner till Cancun och jag anlände vid 10tiden på morgonen. När jag lyckats ta mig igenom säkerhetskontrollen och fått mitt baggage inser jag att jag inte vet vad hotellet heter som jag ska bo på. Det va ju killarna som bokat det. GAAHHH! Kollar på en karta med 400000 hotell och tack vare mitt extremt bra minne så kände jag igen namnet på vårt ställe. Clipper Club Hotel, kanske ganska lätt att minnas med det fjantiga namnet.
 
Jag sneakade in mig på hotellet efter mycket om och men och killarna hade lyckats tejpa fast nyckeln på undersidan av dörren så jag skulle kunna ta mig in.. Kändes som ett stort brott då jag själv hatar gäster som inte följer alla regler. Men mexico är inte direkt samma som Sveriga kan jag meddela.
 
Jaja iaf så var veckan helt underbar och till Mexico skulle jag verkligen vilja åka igen. Vi gjorde båtutflykter, solade på stranden, åt miljarder quesedillas, drack goda drinkar, dansade, såg Maya-indianers ruiner och lekte som 5åringar i poolen. En perfekt solsemester med andra ord.
Nu blir det inga fler ord, utan bara lite bilder!
KRAM
 
Killarna väljer att äta chips på alla bilderna från vår resa, mycket snyggt!
Träffade väldens gulligaste barn på vår utflykt. De ville att vi skulle byta nmmer med deras mamma så de kunde få hälsa på oss i Troy. SÖTIIISAR!
 
 
 
 
Sombreros var ju coolt men mycket opraktiska..
 
Stabil brud
 
 
Om jag någon gång i mitt liv startar en supermarket eller affär så ska det vara sånna här kundvagnar där.
 
 
 
Holländaren utan körkort fick köra golfbil, snacka om skräckblandade förtjusning!
 
 
 
 
 
 
 
SOL och SOL
 
 
 
Seeeee youu!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Paps

Sicka härliga bilder!!!
Verkar som du gillade Mexico;)

2014-03-18 @ 20:41:07
Postat av: Moster

Kul att se att ni varit på många av platserna vi var på.
ruinerna i tulum var ni på ser jag. Bodde några dagar på stranden där i Tulum. (fint som tusan där)
Isla Mujeres på den fina stranden i norr där bodde vi 5 nätter och njöt av bla alla goda pinacoladas.Nu när jag ser dina bilder så längtar jag faktiskt tillbaka en hel del.
Kram Moster

2014-03-21 @ 15:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0