New Orleans- Mardi Gras

Hej trogna läsare!
Om tre dagar är jag påväg mot mitt gamla hem, New York! Ska bli så kul att träffa Martin och Sara igen. Det är halvitd är i staterna för min del så att få besäk hemifrån kunde inte komma mer lägligt! MYYYS!
 
Tänkte dock visa er lite bilder från förra helgen. Vi var ett härligt gäng på 13 personer som åkte till New Orleans för att fira Mardi Gras. Det är egentligen deras version av "fettisdagen" men de firar den väldigt annorlunda. Det var en låååång parad varje kväll och sen är det den ökända Bourbon St som gällde för hela slanten. 
 
Vad som är annorlunda med New Orleans är att det är lagligt att dricka på gatan och ALLA gör det. Sedan så
har alla en massor av plast-pärl-halsband som man slänger och ger till varandra i utbyte att visa brösten. Mycket märkligt men ändå lite skoj med så mycket galna männsikor runt omkring än.
 
Vi sov i ett 25-manna rum på ett hostel. Sunkigt men billigt! PERFA!
Pyramiden är alltid bra!
Lite halvbakfull kille!
Jag och roomien Chelsea dricker GRANADES! :)
 
Denna glada pricken var min frisör härom veckan, helt klart MVG!
Inte så sugen på att smaka..?
Stämpel på burgaren, COOLT!
 
Har visst glömt att visa er det coolaste vi gjorde i Costa Rica. Vi åkte massor av linbanor i en regnskog! Får visa er det en annan dag! Nu blir det filmkväll och sen sova bort det sista av min förkylning!
 
KRAM PÅ ER!
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Hoppas ni går det bra i New York! Kramar

2014-03-03 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0