New York

I onsdags skrev jag veckans tredje och sista prov och hoppade sedan på första flyget mot New York. Väl framme på hotellet mötte jag två nyvakna finisar. En brunbränd Sara och en lite jetleggad Martin. 

Vi har shoppat i mängder och turistat lite granna. Det har varit helt fantastiskt mysigt men också jobbigare än jag någonsin trott.. Nu med rullande tårar på kinderna sitter jag på JFK för att flyga vidare mot grabbarna i Mexico.

Jag kan väl erkänna att jag vet att jag lever livet, umgås med underbara människor och reser som en galning men lilla Anna har nog lite hemlängtan. Ibland vill man bara krypa ner i sin egna säng eller få en riktig mammakram. Ville bara få det sagt :/

Nu ska jag ta mig i kragen, lämna min dunderförkyldning i NY och boarda planet mot värmen!

Kram på er alla.


Kommentarer
Postat av: Mami

Kraaaaaaaaam...❤️😘

2014-03-13 @ 06:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0